 |
X34-0 of 1.49 h.p. O.H.V. Een 149cc kopkleppertje dat werd ingevoerd om belastingredenen. Zeer zuinig uitgerust: zaken als draai gasgreep waren optioneel! |
 |
B34-1 of 2.49 h.p. O.H.V. De 249cc zijklepper die ook in het voorgaande jaar bestond. Nauwelijks gewijzigd. |
 |
B34-2 of 2.49 h.p. O.H.V. De 249cc kopklepper evenals de zijklepper gewoon een voortzetting van het voorgaande jaar. |
 |
B34-3 of 2.49 h.p. O.H.V. Blue Star. Een 249 cc kopklepper met een afwijkende boring en slag 60 x 88 mm met droogcartersmering met het oliereservoir voor in het carter. Sportuitvoering met speciale nokken en klepveren, AMAL TT carburateur. |
 |
R34-4 of 3.48 h.p. O.H.V. Standaard 348cc kopklep model met afzonderlijke klepstoterbuizen. Ook een zogenaamd sump-model. |
 |
R34-5 of 3.48 h.p. O.H.V. Blue Star. Sportuitvoering van de 348cc kopklepper met speciale nokken, klepveren, sportbougie(!) en AMAL acceleratiepomp carburateur. |
 |
R34-6 of 3.48 h.p. O.H.V. Special. De dit jaar geintroduceerde kleine broer van de 500cc Special. Race uitvoering (met verlichting) met racenokken, racemagneet, hoge zuiger, racenokken en AMAL TT carburateur. Rijwielgedeelte uitgevoerd met smalle ronde spatborden en achter het zadel ook een "race broodje". |
 |
W34-7 of 4.99 h.p. S.V. De standaard 499cc zijklepper voor het solo en zijspanwerk. Ook weinig veranderd ten opzichte van het voorgaande jaar. |
 |
W34-8 of 4.99 h.p. O.H.V. De standaard 499cc kopklepper voor de snellere solorijder. |
 |
W34-9 of 4.99 h.p. O.H.V. Blue Star. De 499cc sportuitvoering met dezelfde uitrusting als zijn 348cc broertje. |
 |
W34-10 of 4.99 h.p. O.H.V. Special. De 499cc Kopklepper race-uitvoering met als bijzonderheid een 14mm bougie! Voor de rest dezelfde uitrusting als zijn kleinere 348cc broertje. |
 |
J34-11 of 4.98 h.p. O.H.V. Vee Twin. Een nieuwe verschijning voor 1934. De 498cc kopklepper V-twin die oorspronkelijk voor het leger was ontwikkeld en ook daaraan werd verkocht. Opvallend mooi uiterlijk voor BSA begrippen met een motor die de indruk wekt een bovenliggende nokkenas te hebben (O.H.C.) in plaats van een standaard kopklepper te zijn. Eerste van de zogenaamde High camshaft modellen (hoge nokkenas) met korte klepstoters voor betere prestaties. |
 |
M34-12 of 5.95 h.p. S.V. De 595cc zijklep Sloper die ondanks het opboren van het voorgaande jaar tot uitsterven gedoemd was. |
 |
M34-13 of 5.95 h.p. O.H.V. De 595cc kopklep Sloper, waarvoor ook gold dat de Amerikaanse wet "there is no substitute for cubes" niet altijd opgaat. Ook dit model zat in zijn op een na laatste jaar. |
 |
G34-14 of 9.86 h.p. S.V. W.T. De vertrouwde 986cc zijklep V-twin. W.T. was de afkorting voor World Tour de term die al eerder werd gebruikt voor deze V-twin. |